Informații Livrare

1.  Livrarea produsului comandat (precum si a documentelor însoțitoare) se va face la adresa indicata de Client, in termen de 2 zile in municipiul Cluj-Napoca, 3 zile in zona metropolitana Cluj Napoca, in afara municipiului si 10 zile in restul tarii, de la momentul plasarii comenzii pe site-ul Caterix.ro.

2.  Livrarea se face numai pe teritoriul României.

3.  In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, Caterix.ro va anunța Clientul cu privire la termenul estimat al livrării.

4.  In cazul in care Clientul nu furnizează informații corecte cu privire la facturare sau livrare, Caterix.ro va putea refuza livrarea, fără ca acest lucru sa se considere o încălcare a Contractului, sau va putea stabili un nou termen de livrare, după îndeplinirea lipsurilor. Caterix isi rezerva dreptul de a refuza o noua livrare in masura in care comunicarea inexacta ori eronata a datelor sus mentionate s-a realizat cu intentie si fara justificare.

5.  In masura in care clientul nu este gasit de catre livrator la adresa specificata in comanda, ori adresa specificata in comanda nu este completa sau contine inadvertente, de natura a face imposibila livrarea comenzii, precum si in cazul in care livrarea ar trebui sa se realizeze intr-o locatie improprie, de natura a pune in pericol integritatea curierului, fapt care face imposibila livrarea, clientul este raspunzator in integralitate pentru contravalorea transportului.

6.  In masura in care clientul revine si resolicita comanda, toate costurile legate de noul transport sunt in sarcina sa.

7.  In masura in care clientul, ulterior lansarii comenzii, anunta, in orice mod, Caterix.ro despre intentia sa de a nu mai prelua produsul comandat, ori refuza preluarea produsului livrat prin curierat, pretul nefiind achitat, clientul este raspunzator integral de intregul cost al transportului ori de eventuale speze suportate de Caterix.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat nejustificat.

8.  In masura in care clientul achita contravaloarea produselor insa pana la momentul livrarii lor se razgandeste, nejustificat, anuland comanda ori refuzand preluarea produselor, Caterix.ro va restitui pretul achitat, urmand ca din acesta sa se scada eventualul cost al transportului - daca acesta a fost efectuat - precum si orice alta suma reprezentand eventuale speze suportate de Caterix.ro ca urmare a lansarii comenzii asupra careia s-a renuntat in mod nejustificat.

9.  Prin lansarea oricarei comenzi catre FineStore.ro, prin completarea formularului de comanda in care clientul mentioneaza, ca si date de contact, numarul telefonic la care poate fi apelat si/sau adresa de e-mail, acesta din urma isi manifesta acceptul, expres si neconditionat, ca respectivul numar de telefon si / sau adresa de e-mail sa poata fi utilizate de Caterix.ro in scopul transmiterii de mesaje promotionale/publicitare, oferte personalizate, mesaje cu ocazia sarbatorilor sau alte evenimente, mesaje/informari referitoare la statusul comenzii in derulare, mesaje de multumire privind comenzile lansate, precum si orice fel de informare din partea Caterix.ro referitoare la produsele comercializate, la comenzile lansate ori activitatile comerciale derulate de Caterix.ro. In cazul in care clientul nu doreste/nu mai doreste ca numarul de telefon comunicat o data cu lansarea comenzii si/ sau adresa de e-mail furnizata sa mai fie utilizate in scopurile sus-mentionate, acesta este obligat sa informeze Caterix.ro, in conditiile mentionate la Sectiunea “Prelucrarea datelor cu caracter personal”, facand mentiune expresa si explicita cu indicare concreta a caror date de contact nu mai doreste a fi utilizate (numar de telefon si/ sau adresa de e-mail comunicate) pe viitor, lipsa unei astfel de informari/notificari catre Caterix echivaland cu acceptul, in continuare, al clientului pentru activitatile enumerate anterior. Caterix.ro nu este responsabil pentru furnizarea de catre client a unui numar de telefon care nu ii apartine si/sau a unei adrese de e-mail al carei titular nu este, la care nu poate fi contactat ori al caror titular a devenit, ulterior comenzii, o terta persoana.

 

Garanții

 

1.  Toate produsele comercializate pe site, beneficiază de condiții de garantie conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor, producatorul fiind unic responsabil pentru eventuale lipsuri, deficiente, neconformitati, etc., enumerarea avand caracter exemplificativ, aceasta cuprinzand in esenta toti factorii avand legatura directa cu producatorul. Produsele comercializate de Caterix.ro sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producător in parte.

2.  Caterix.ro poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

3.  De asemenea, orice reclamație privind deficiente ale produsului/produselor achiziționate pot fi făcute direct pe adresa contact@mprfamily.ro in termen de 14 zile de la recepție.

 

Returnarea Produselor. Returnarea Produselor Închiriate

 

1. In functie de natura produselor, orice client persoana fizica sau juridica are dreptul sa notifice în scris Caterix că dorește denunțarea contractul de vânzare - cumpărare a produsului/produselor comandat/comandate, fără ca acest lucru sa dea naștere la penalități si fără a fi necesara invocarea vreunui motiv, cu condiția ca denunțarea sa se producă in termen de maxim 14 zile de la livrarea comenzii.

2.  Returnarea produsului/produselor comandate, achitate si livrate se va realiza exclusiv la adresa str. Borzesti nr 12A, Jud Mures, Targu Mures prin predarea personala a acestora de catre clientul cumparator ori prin expedierea lor, pe cheltuiala cumparatorului client, printr-o firma de curierat.

3. Contravaloarea produselor comandate, livrate de FineStore si ulterior returnate de catre clientul cumparator, in conditiile sus-mentionate, se va restitui exclusiv prin transfer bancar, in contul personal al clientului cumparator, cu exceptia cazului in care acesta imputerniceste in scopul aratat o terta persoana, prin act autentic notarial, inscris care se va prezenta in original furnizorului.

4.  Pentru produsele returnate care prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, etc. Caterix.ro va avea dreptul de a alege dacă acceptă sau nu returnarea sau daca diminueaza suma returnata, proportional cu deficienta constatata la returnare, sens in care, prin transfer bancar, clientului cumparator ii va fi restituita exclusiv aceasta valoare. Renunțarea la contract și restituirea produsului se va face în conformitate cu instrucțiunile prezentate la Anexa B din OUG 34/2014.

5.  În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, Caterix.ro va rambursa contravaloarea acestuia, prin transfer bancar in conditiile sus-mentionate, in cel mult 14 de zile de la primirea produselor, cu exceptia cazului in care se constata ca produsul returnat prezinta lipsuri, deficiente, deteriorari, etc, situatie in care pretul se va reduce proportional, potrivit art.9.4.

6.  Denunțarea contractului in mod repetat, returnarea repetata de produse, fara o justificare reala sau obiectiva, va putea fi considerata un abuz.

7. In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare, sigilate, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, bon fiscal sau alte documente), aceste conditii fiind cumulative, lipsa uneia dand dreptul furnizorului de a refuza returnarea si restituirea pretului.

8.  Acele produse la care producatorul impune conditii speciale de depozitare NU vor fi acceptate pentru returnare de catre Caterix, in conformitate cu OUG 34/2014 Art. 16 Lit. d).

 9.  Produsele inchiriate trebuie returnate in aceeasi stare materiala precum au fost receptionate. Va fi perceputa o taxa de 10 Ron TVA inclus/Pahar spart sau deteriorat, 20 Ron TVA inclus/orice alt obiect fix care are mentionat termenul Mini Logistics in dreptul descrierii. Pentru orice alt obiect taxa va fi comunicata prin email, inainte de validarea comenzii. Prin acceptarea in scris a taxelor respective, clientul se obliga sa le achite in cazul deteriorarii acestora.

 

 

All rights reserved.